Založ si blog

Ficove ovecky

Presne takto ma nazval jeden z  ficových diskutérov po zverejnení mojej “ jednovreckovky “ – Ako som prežila Ficov míting. Musím priznať, že už dávno ma nikto takto nepobavil, ako spomínaný ficovolič. Tá časť populácie, ktorá nenosí hlavu na krku len preto, aby jej do neho nepršalo vníma  smerácke predvolebné báchorky len ako súčasť každodennej zábavy /často však cez slzy / poprípade na vyjadrenie ľútosti nad tými, ktorí za vyše 20  rokov nedisponujú darom precitnúť.

Do popuku ma privádzajú ficovci v okamihoch, keď  svojimi vyjadreniami na blogu i v realite dementujú a potierajú svojim správaním všetko, čo ich šéfino tak vehementne hlása na predvolebných mítingoch.

Na nedávnom mítingu  , vyzval predseda vrámci  ukážkového farizejstva dámu s ťažkým osudom na pódium, po tom, čo moderátor Nykodým so smutnou grimasou  bábkového herca v tvári predniesol potrebu poznania dojemného životného príbehu ženy . Na tom by nebolo nič zlé, keby v danom čine nebolo vidno až výsmešnú teatrálnosť, ktorá mala  umocniť falošný dojem súcitu predsedu s ľuďmi s ťažkým osudom. Takmer som vybuchla, keď Fico schmatol pani za lakeť a s typickou polohou polopredklonu úctivého služobníka  sprevádzal dámu dolu schodmi , ukazujúc prstom na každý stupienok schodíkov, čoby starostlivý gentleman. Tak známa póza z tradičných osláv MDŽ ….Hadam mu ten sport ide lepsie..a mozno pri jeho zraneni ani nie. Toľkej úcty k ženám a pritom každé druhé vyjadrenie z jeho úst   : neschopná Radičová . Negeneralizovala by som, keby som nemala osobnú skúsenosť z „prestížnej“ vysokej školy, kde docent prezentujúci náklonnosť k Smeru študentom pravidelne s výsmechom pripomína ženský pôvod premiérky  a posmešne ju na prednáškach nazýva Vasilisou Premúdrou. Voila, gentlemani a´la smer. Vaša ruština Vás nikdy neopustí .

Viem, že horlivý trpaslík v sukni, nie je vítaným hosťom na Ficových predvolebných „sešlostech „.  Mňa to ale pobavilo a chystám sa dokonca na ďalšiu. Reakcie ficodiskutérov ma k tomu dokonca stále viac povzbudzujú svojimi neutíchajúcimi komentármi.   Veď  kto nás dokáže  lepšie pobaviť, ako aj napríklad taký pán Kažimír. Jeho nezabudnteĺý  mítingový výrok  na tému “ nevyhnutnosti “ zavedenia nerovných daní ,  citujem : “ Slaninku treba ísť ukrojiť tam , kde je ! “ – je  hoden zaznamenania do učebnice desatora komunistických pohlavárov. Snáď žiadnemu reálnemu človeku nemusím poukazovať na súvislosť tejto  „hlbokej “ myšlienky so znárodňovaním v roku 1948. Aj vtedy horliví a poslušní brali tam , kde bolo. Schopnejším, vzdelanejším. Práve takto si demokraciu predstavuje strana Smer. Nápadne podobné s režimom do roku 1989, uz by to chcelo nejake aktuality. V praxi jeden zaplatí v obchode za  chlieb  euro, druhý euro päťdesiat. Aj toto má v smeráckych kruhoch logiku. Nuž spravodlivosti sa dá rozumieť veru všelijako.

A keď už sme pritom. Nedá mi nespomenúť ďalšiu podpásovku Fica pre občanov Slovenska priamo na mítingu. . Znovu  citujem :  „Som otvorený spolupráci s Ruskou federáciou i Čínou. Hmm, toto už naozaj stojí za pozornosť. Neverím , že tu ide o obdiv k súčasnej basketbalovej hviezde NBA menom  Jeremy Lin . Verejné priznanie predsedu , k túžbe nadviazať viac ako priateľské kontakty s režimom, kde demokracia, je ešte stále zakázaným pojmom, alebo kde voľby majú vážny problém s pojmom demokratické, ma úprimne zaskočila. Neodolateľná túžba po spolupráci s krajinami, kde ľudský život má rovnakú hodnotu, ako život potulných mačiek.  Vypustiť toto z úst a domnievať sa, že nikto z prítomných nevie o čom je reč, považujem za nechutne krátkozraké. Avšak reakcia naivného ficopublika znovu nesklamala : nadšené úsmevy sprevádzané jasajúcim potleskom, hoci nemaju ani sajnu o baskete a politike. Raz darmo, keď aj na Vašich bilboardoch je Smer – ovanie šípky orientované jednoznačne na východ .

Takto rozumie Ficovým vyjadreniam horlivý trpaslík Kýblik v sukni, vlastným menom Jana Vaculová, ktorá sa nehanbí za to, že nosí modré džíny a sympatizuje so všetkými, ktorí nemusia byť zákonite modrí, ale dokážu počúvať kohokoľvek iného, s výnimkou Ficových ideologických spiatočníckych nezmyslov. Tento  národ si totiž veľmi dobre uvedomuje, že so slobodou, rastúcou ekonomikou a budovaním právneho štátu, o ktorý sa neúnavne a úspešne za posledné dva roky snažila Lucia Žitňanská, je na Slovensku koniec, ak Vás opäť pustíme ku kormidlu.

Tak teda milý ficodeskutér, mňa môžeš nazvať akokoľvek, nepatrím totiž k tým trpaslíkom, ktorým sa brada roztrasie pri naozaj, ale naozaj márnej snahe uraziť ma. Nič iné od ficovoliča ani nečakám. Napokon je to typický znak Vašej straníckej ideológie, naoko vzdávať hold ženám 8. marca a v skutočnosti ich umiestniť bezpečne na hydinový dvor. Čiže všetko sedí. Inšpiruješ ma svojím nevyberavým prejavom k ďalším opisom tvojej slovom i písmom ťažko opísateľnej obludnosti.

Vieš, okrem vyššie spomínaného, neuniklo na mítingu mojej pozorosti ani vyjadrenie jediného neomylného, že by sa mu nerátalo  Matovičovo označenie  debil v parlamente po voľbách.  Obávam sa, že obyčajní, by v komunikácii so Smerom museli v parlamentnom slovníku ešte značne  pritvrdiť .

Apropos, pre mňa existuje len jediné neprijateľné označenie mojej osoby, za ktoré by som sa naozaj neskutočne hanbila. To slovo je ficovolič. Práve toto slovo považujem za najväčší vulgarizmus, pri ktorom aj obmedzený slovník pani Eleonóry je púhym čajovým odvarom.

 

Zasluzena dovolenka

16.06.2014

Minule som sa vybrala do neďalekého marketu. Slnko už dávno zašlo. V diaľke už bolo vidno črtajúci sa obrys nedočkavého mesiaca. Čajky tancujúce v rytmoch roztopašného vetra akoby niečo hľadali, detske hry. Vo vzduchu bolo cítiť sladkastú vôňu zrejúcich pomarančov, ktorú miestami prerážal pach baranieho mäsa. Čas večere. O malú chvíľu tma padne až k nohám a len [...]

Na Garde

13.06.2014

Už len necelý týždeň ma delil od jarných prázdnin. Bola som nedočkavá, no nie kvôli prázdninám, ale kvôli dlho očakávanému dňu, ktorý sa blížil. Ten deň však nebol obyčajný, mali sme naplánovanú cestu do Bratislavy. Mojím dôvodom na radosť bola moja sestra s ktorou sme sa prvýkrát odlúčili na dlhšie ako na mesiac. Bolo to pre mňa ťažké ako určite myslím pre [...]

Na jednom koncerte

09.06.2014

Skús si predstaviť svoju mamku na pódiu. Skús si ju predstaviť na tom pódiu spievať. Nemusí byť ani sama, môže mať okolo seba kamošky, sexy zeny. Zaujímava predstava, však? A teraz si tam skús predstaviť svoju starú mamu. Aj s jej kamoškami. Vyštafírovanú, dobre naladenú s notami v rukách a podupujúcou nohou do rytmu hudby. Ešte krajšia predstava. Pre niektorých ľudí [...]

AfD / Alternatíva pre Nemecko /

Neplatili ma Rusi, prijal som od nich len malé balíčky, povedal nemecký poslanec Bystroň

26.04.2024 16:42

Bystroň na otázku magazínu prijímanie balíčkov priamo nepoprel, celú kauzu potom označil za kampaň proti nemu.

SR Bratislava dron nemocnica Rázsochy zbúranie BAX

KDH namieta zmenu rozhodnutia o nemocnici Rázsochy, chce odvolať Dolinkovú

26.04.2024 16:34

Namiesto koncovej univerzitnej nemocnice na bratislavských Rázsochách sa má prestavať nemocnica v Ružinove a na Rázsochách má vzniknúť detská nemocnica.

medveď, Žiar nad Hronom

V Žiari nad Hronom zvýšte pozornosť, pohybuje sa tam medvedica s mladými

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Najvyšší súd NS

Opozícia žiada zasadnutie výboru ku kontrole rezortu spravodlivosti na Najvyššom súde

26.04.2024 15:28

Predseda výboru Miroslav Čellár reagoval, že zatiaľ podanie opozičných poslancov neeviduje. Ak ho dostane, výbor zvolá.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 13
Celková čítanosť: 32054x
Priemerná čítanosť článkov: 2466x

Autor blogu

Kategórie