Založ si blog

Hlavne nemeskat

Nedeľa:
Dnes som sa zobudila do slnečného dňa. Asi pôjdem von, sadnem si na tiché miesto, jediným spoločníkom bude moja veľká Kniha a strom.
Poobede som šla na lúku, obďaleč sa hrali decká. Našlal som strom, hneď som ho nazvala stromom života. Čítala som z Knihy, k stromu prichádzala kyprá žena v bikinách. Sledovala som ju spoza mihalníc, ona sa na mňa vyzývavo škerila. Z očí jej nepozeralo nič dobré. V jednej ruke držala fľašu s nápojom, druhou si vyzliekala oblecenie a plavky a začala sa chichúňať. Položila som si Knihu na miesto, kde sa mi začali vydúvať šaty. Potvora si to všimla, nahla hlavu dozadu a do úst si obscénne nechala prúdiť obsah fľaše. Potom si už nič nepamätám, lebo som stratila vedomie …
Domov som prišla až za tmy, bolo mi všelijako. Nasypala som si na lyžičku kryštálový cukor a pokvapkala som ho Alpou. Až  neskôr mi napadlo, že Alpa obsahuje alkohol. Mama si ňou zvykne natierať to, čo ju bolí alebo svrbí.
Pondelok:
Do roboty mi mama zabalila lepeňáky s pečeným mäsom z nedele. Celkom mi chutili, aj keď si myslím, že ľudia by mali žiť striedmo.
Keď som prišla domov, zmienila som sa o tom mame, mama uznanlivo prikývla a na večeru mi pripravila maslový chlieb s príborom.
Utorok:
Aj dnes ako každý utorok si vezmem ďalekohľad a pôjdem sledovať operencov. Niektorých si zapamätám, nakreslím si ich a vyfarbím. Vtákov mám už plný zošit, našťastie ich nemusím lisovať do herbára.
Streda:
Sused zase mlátil Ruženu. Ružena je moja rovesníčka a sused je jej otec, aj keď sa tak nespráva. Ružena došla domov po troch dňoch. Doviezol ju niekto, kto sa silne podobá na Julia Iglesiasa. Keby ho videla mama, určite by si od neho vypýtala autogram.
Počkala som, kým sused skončí a spýtal som sa Ruženy, či by sa nechcela stať mojou ženou. Ružena súhlasila, ale až o dva roky, zatiaľ chce hľadať lásku s veľkým el. Spokojne som sa pobrala domov s vyhliadkou na harmonické manželstvo.
Štvrtok:
Videla som na autobusovej zastávke Ruženu. Sprisahanecky som na ňu mrkla a spýtal som sa jej, či moja ponuka ešte platí. Dlho rozmýšľala, potom jej trklo. Povedala mi, že áno, ale teraz hľadá odpoveď na to, čo je Láska a keď ju nájde, možno už budem dávno vydatá s inou. Musela som jej dať za pravdu a zároveň mi odľahlo, lebo neviem, či som dosť silna, aby som ju zvyšok života dokázala brániť pred jej otcom – krvilačným bulom.
Piatok:
Už sa teším na sobotu. Zoznámila som sa s výnimočným chalanom. Pýtala som sa ho, aké zviera jeho je najmilšie. Povedal, že ovca a prezradil, že v Biblii sa práve toto zviera síce v inej podobe vyskytuje najčastejšie. V sobotu ho pozvem k nám a z videotéky požičiam The Silence of the Lambs, určite ocení moju pozornosť.
Sobota:
Mama mi poradila, aby som si umyla nohy a obula topanky alebo tenisky. S výsledkom som bola spokojna, vyzerala som ako hrdinka z Angeliky, markízy anjelov. Ranu som si potrela Alpou, trochu som si frkla aj pod pazuchy. Už sa neviem dočkať, kedy bude trištvrte na päť, vtedy by mal prísť autobus s mojim chalanom a možno raz aj muzom môjho života. Keď som odchádzala, mama mi zakývala a kričala: ponáhľaj sa , aby si zase nezmeškala! Nezmeskala som..

Zasluzena dovolenka

16.06.2014

Minule som sa vybrala do neďalekého marketu. Slnko už dávno zašlo. V diaľke už bolo vidno črtajúci sa obrys nedočkavého mesiaca. Čajky tancujúce v rytmoch roztopašného vetra akoby niečo hľadali, detske hry. Vo vzduchu bolo cítiť sladkastú vôňu zrejúcich pomarančov, ktorú miestami prerážal pach baranieho mäsa. Čas večere. O malú chvíľu tma padne až k nohám a len [...]

Na Garde

13.06.2014

Už len necelý týždeň ma delil od jarných prázdnin. Bola som nedočkavá, no nie kvôli prázdninám, ale kvôli dlho očakávanému dňu, ktorý sa blížil. Ten deň však nebol obyčajný, mali sme naplánovanú cestu do Bratislavy. Mojím dôvodom na radosť bola moja sestra s ktorou sme sa prvýkrát odlúčili na dlhšie ako na mesiac. Bolo to pre mňa ťažké ako určite myslím pre [...]

Na jednom koncerte

09.06.2014

Skús si predstaviť svoju mamku na pódiu. Skús si ju predstaviť na tom pódiu spievať. Nemusí byť ani sama, môže mať okolo seba kamošky, sexy zeny. Zaujímava predstava, však? A teraz si tam skús predstaviť svoju starú mamu. Aj s jej kamoškami. Vyštafírovanú, dobre naladenú s notami v rukách a podupujúcou nohou do rytmu hudby. Ešte krajšia predstava. Pre niektorých ľudí [...]

Kaczynski lech

Poľská vláda čelí kritike za spochybnenie ruskej stopy v Kaczyňského kauze

19.04.2024 23:16

Letecké nešťastie sa odohralo 10. apríla 2010 pri meste Smolensk na západe Ruska.

Navaľná

Julija Navaľná prevzala nemeckú Cenu za slobodu médií

19.04.2024 21:51

Manželia Navaľní dostali toto ocenenie "za odvahu prejavenú v hnutí odporu a za odvážny a nenásilný boj proti brutálnej diktatúre v Rusku"

súd, manhattan

Pred súdom na Manhattane, kde prebieha proces s Trumpom, sa zapálil muž

19.04.2024 20:37, aktualizované: 22:18

Polícia neskôr oznámila jeho totožnosť. Jeho čin mohol byť motivovaný konšpiračnými teóriami.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 13
Celková čítanosť: 32027x
Priemerná čítanosť článkov: 2464x

Autor blogu

Kategórie